Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Полісученко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Полісученко А. Ю. Інтерактивність у телевізійній комерції: телемагазини [Електронний ресурс] / А. Ю. Полісученко // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - № 1. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2013_1_16
| 2. |
Полісученко А. Активізація телеглядачів як елемент телевізійної інтерактивності [Електронний ресурс] / А. Полісученко // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_42
| 3. |
Полісученко А. Ю. Інтерактивність у ранкових передачах українських телеканалів [Електронний ресурс] / А. Ю. Полісученко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_22
| 4. |
Полісученко А. Ю. Соціокультурні домінанти комунікації [Електронний ресурс] / А. Ю. Полісученко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2018. - № 4. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2018_4_5 Соціокультурні домінанти є одним із найактуальніших питань у вивченні соціальних комунікацій. Ця проблема лежить у міждисциплінарній площині, на перетині вивчення соціології, культурології, журналістикознавства, зв'язків із громадськістю. Культурні цінності накладають значний відбиток на індивідуальність людини: її характер, темперамент, менталітет. Важливу роль відіграють і засоби масової комунікації: радіо, телебачення, преса, Інтернет.Соціокультурні домінанти є одним із найактуальніших питань у вивченні соціальних комунікацій. Ця проблема лежить у міждисциплінарній площині, на перетині вивчення соціології, культурології, журналістикознавства, зв'язків із громадськістю. Культурні цінності накладають значний відбиток на індивідуальність людини: її характер, темперамент, менталітет. Важливу роль відіграють і засоби масової комунікації: радіо, телебачення, преса, Інтернет.
| 5. |
Полісученко А. Розширена реальність як новітній інструмент журналістики: від витоків до сучасності [Електронний ресурс] / А. Полісученко // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2019. - Вип. 45. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2019_45_12
| 6. |
Полісученко А. Ю. Інтернет-флешмоби в системі соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / А. Ю. Полісученко // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 4. - С. 4-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_4_3 У ході дослідження використано теоретико-методологічний аналіз, аналіз наукових джерел, культурно-ціннісний аналіз суб'єктів соціальних комунікацій, контент-аналіз. Флешмоби в Інтернеті - одна з форм сучасних соціальних комунікацій. Вони стали результатом розвитку ЗМІ, інформаційних технологій, комп'ютеризації суспільства загалом. Спочатку флешмоби розвивались офлайн, але дуже швидко набули поширення й у мережі, зросла кількість їх видів і форм, удосконалились їх правила. Останнім часом у флешмобах використовують багато відео. Вони зустрічаються й на ТБ, орієнтованому на дорослішу аудиторію. Особливістю флешмобів є те, що у віртуальному вимірі це мережева спільнота, а в реальному житті - натовп. Їх організація зазвичай відбувається за допомогою медіа та Інтернету, а реалізація запланованого - у реальному житті, на вулицях. Флешмоб є здебільшого явищем великих міст, де живе багато незнайомих людей. Флешмоб є інтегрованим поняттям, яке включає в себе елементи й властивості різних соціальних процесів. Подекуди зустрічається організація флешмобів на комерційній основі (як форма рекламних кампаній). Флешмоби мають унікальну ідеологію та не мають аналогів у світовій історії. Часто їх проводять для провокації різних сайтів або блогерів (учасники акції "завалюють" ресурс девіантним контентом, щоб знизити його рейтинг). Аудиторією флешмобів часто є підлітки, які активно підтримують різні масові заходи, знайомляться й розважаються таким чином. Комплексно досліджено флешмоби в Інтернеті в системі соціальних комунікацій, виокремлено їх види й особливості. Результати дослідження можуть бути використані для розробки лекцій з дисципліни "Соціальні комунікації".
| 7. |
Полісученко А. Ю. Рекомендації до державних органів стосовно підвищення ефективності діяльності в соціальних мережах [Електронний ресурс] / А. Ю. Полісученко, І. С. Панюшенко // Молодий вчений. - 2020. - № 1(2). - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_1(2)__8
|
|
|